Pytanie 1. Ile wynosi koszt dostawy?

Koszt dostawy można sprawdzić samemu w sklepie lub przez telefon, bądź przesyłając na nasz adres mailowy zapytanie podając interesujące Państwa zamówienie. Nie jest to równoznaczne ze złożeniem zamówienia, pozwoli nam to jedynie określić wagę oraz objętość mebli, co jest głównym wyznacznikiem ceny.

Pytanie 2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Standardowo termin dostawy wynosi około 1-3 tygodni. 

Meble na zamówienie (tapicerowane, stoły, krzesła, bądź indywidualne zamówienia) dostarczane są w ciągu 2-4 tygodni. 

Maksymalny termin dostawy nie jest dłuższy niż 30dni roboczych.

Pytanie 3. Czy można komponować i zmieniać zestawy mebli oraz wymiary poszczególnych elementów?

Możliwość stworzenia własnych aranżacji istnieje w przypadku mebli systemowych, mebli do sypialni, niektórych zestawów łazienkowych (tych składających się z elementów) oraz stołów i krzeseł, które również można dowolnie konfigurować.

Opcja taka nie istnieje w przypadku meblościanek, a także niektórych zestawów kuchennych.

W związku z tym, iż większość mebli produkowanych jest seryjnie, nie można zmienić ich wymiarów.

Pytanie 4. Czy pod pojęciem dostawy mieści się również wnoszenie oraz składanie mebli?

Meble dostarczane są przez jednego kierowcę, istnieje za dodatkową opłatą zaoferowania Państwu przez naszą firmę montażu. 

Kierowca może pomóc przy wniesieniu mebli, jednak w przypadku większych zamówień (meblościanka, sypialnia, meble tapicerowane) niezbędne jest zorganizowanie przez Państwa odbioru (min. 2 osoby), chyba że klient dokona zakupu usługi wniesienia towaru.

Pytanie 6. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Wszystkie meble znajdujące się w naszej ofercie są nowe i posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta. Bardzo często inni sprzedający informują o 12 miesiącach gwarancji, co stanowi wprowadzanie Państwa w błąd.

Każdy klient przy dostawie otrzymuje kartę gwarancyjną, która informuje o zasadach gwarancji.